dimecres, 23 de novembre del 2011

Webs per escoltar música en línia

Hola, avui a classe el Professor Xavi ens ha obert el món de les webs on podem escoltar música amb l'ordinador i ens ha presentat Grooveshark, una alternativa a l'Spotify. Ens els últims temps Spotify ha perdut bastant, limitant el temps per escoltar música, molts grups no els trobes i a sobre t'has de registar. Grooveshark funciona directament des de la web, no hem de registrar-nos enlloc, és gratis i encara que tingui publicitat són anuncis visuals que no has de mirar si no vols. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada