Avui el Xavi ens ha explicat el funcionament del Google Maps. És una eina que ens proporciona Google amb la qual podem localitzar, visualitzar i fins i tot calcular-nos una ruta de qualsevol punt del planeta. Tenim l'opció de visualitzar les fotografies via satèl·lit i fins i tot passejar-nos per les grans avingudes de ciutats com New York o Tokio.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada